Zeker één van mijn favoriete uitbreidingen! Wat heb ik een plezier gehad met dit pakket. Je krijgt een prachtige nieuwe wereld, je kunt je eigen dieren houden en heerlijk landelijk leven. Alles in het pakket past mooi bij het thema en je hebt ook echt alles bij de hand voor je sims om Landelijk te Leven.
De wereld is prachtig, ik had alleen iets meer kavels willen hebben. Want wie wil er nu niet meer opties in deze mooie wereld? Alles is mooi aangekleed en past mooi bij elkaar. Zeker een wereld om heerlijk rond te wandelen en ook dingen te ontdekken. Ik heb niet alles verklapt in mijn review!
De kleding in dit pakket past perfect bij het thema. Het zijn mooie ontwerpen en leuke kleuren die goed bij elkaar passen. Ik vind het jammer van dat de vorm van sommige kleding er raar uitziet want het zijn echt leuke items en ik zou ze waarschijnlijk meer gebruiken als mijn sims geen rare vorm kregen. Daarnaast zijn de kleintjes deze keer niet vergeten en dat is altijd fijn. Mijn favoriet is 100% de kersenjurk, prachtig!
De bouw en koopmodus van dit pakket zijn helemaal in mijn straatje. Mooie spulletjes om een landelijk huisje, boerderij of echte cottage core hut te maken. De kleuropties zijn mooi, de voorwerpen zijn mooi gemaakt. Een prachtige nieuwe keuken en superleuke nieuwe klimopplanten. Ik ben blij! Alleen de koopmodus voelt wel een beetje leeg na Interieurdesigner.
De gameplay van dit pakket is ook zeker in mijn straatje, want dieren! De dieren zijn mooi gemaakt, de interacties zijn leuk en schattig en ik kan eindelijk mijn eigen koe houden. De klusjes zijn leuk gedaan, er is een nieuwe ‘o jaa!’ plek, nieuwe manieren voor je sims om dood te gaan (of om ze uit te moorden), je kunt boodschappen doen en een nieuwe vaardigheid leren. Alleen de braderieën vallen voor mij echt tegen, ik had gehoopt op iets meer interacties en de beoordeling klopte in mijn ogen niet.
Dit is voor mij zeker een geslaagd pakket. Een prachtige nieuwe wereld, leuke nieuwe spulletjes, alles om landelijk te leven en koeien! Wat wil je nog meer. Ik vind €39,99 altijd heel prijzig voor een uitbreiding van een spel. Als ik dit pakket vergelijk met andere uitbreidingspakketten vind ik het zeker wel meer de prijs waard.
Ik geef De Sims 4 Landelijk Leven een 9 !
Landelijk Leven biedt je een heerlijk manier aan om landelijk te leven. Het brengt een prachtige nieuwe wereld met zich mee, mooie items, een nieuwe vaardigheid en dieren! Ik heb heerlijk genoten van dit pakket.